
Dedoles je značka, ktorá sa preslávila svojimi veselými a farebnými výrobkami, ktoré prinášajú radosť a štýl do každodenného života. V rámci našej spolupráce sme pre Dedoles vytvorili video-reklamnú produkciu, ktorej cieľom bolo predstaviť novú sezónnu kolekciu počas jarnej kampane. Našou ambíciou bolo zachytiť energiu, hravosť a pozitívne emócie v každom zábere, čím sme prispeli k jedinečnej prezentácii značky.

Coaching academy je koučovacia škola, ktorú vedie renomovaný kouč a psychológ – Dalibor Bednařík.
Zámerom našej spolupráce bolo radikálne zvýšiť čísla a získavať leady. Challenge sme akceptovali a pustili sme sa do práce.

Koncept polievky v poháriku alebo bezodpadový street food Soupculture prišiel do Bratislavy pred dvoma rokmi. Pri ich začiatkoch sme stáli aj my. Vytvorili sme úspešnú reklamnú kampaň, vďaka ktorej sa značka Soupculture dostala medzi relevantnú cieľovú skupinu. Taktiež sme zapojili do kampane známych influencerov, vytvorili sme niekoľko súťaží a navrhli dizajn vernostným kartičkám. Dnes sa spolu so Soupculture tešíme veľkej obľube tejto novej polievkovej kultúry.

Frango je slovenská sieť reštaurácií rýchleho občerstvenia, ktorá sa špecializuje na chutné a šťavnaté jedlá z kuracieho mäska. Vďaka spolupráci s nami získali úplne novú, originálnu vizuálnu identitu, ktorou táto sieť púta pozornosť ľudí vo foodcourte na nivách.

Islamská nadácia na Slovensku už viac ako 23 rokov buduje mosty porozumenia – jej členovia prepájajú a zbližujú cudzinecké a moslimské minority so slovenskou verejnosťou cez otvorený dialóg.
Oslovili nás s požiadavkou na tvorbu vizuálnej identity a celoslovenskej kampane Hate-Free Zone. Cieľom kampane je zmierňovanie nenávistných prejavov a negatívnych stereotypov.

Na základe zadania klienta sme vytvorili avatara – marketingovú riaditeľku WESTech-u, ktorá prepožičala svoju tvár aj s hlasom vytvorenému avatarovi pri príležitosti VIP eventu v Bratislave pre 400 obchodných partnerov. Avatar otvoril podujatie, privítal hostí, predstavil účinkujúcich a tiež moderátora večera, Marcela Forgáča.
Služba pre klienta s využitím umelej inteligencie bola skvelým prekvapením pre účastníkom a zároveň netradičnou vsuvkou do úvodu eventu.