Dedoles

Dedoles je značka, ktorá sa preslávila svojimi veselými a farebnými výrobkami, ktoré prinášajú radosť a štýl do každodenného života. V rámci našej spolupráce sme pre Dedoles vytvorili video-reklamnú produkciu, ktorej cieľom bolo predstaviť novú sezónnu kolekciu počas jarnej kampane. Našou ambíciou bolo zachytiť energiu, hravosť a pozitívne emócie v každom zábere, čím sme prispeli k jedinečnej prezentácii značky.

KLIENTDedolesROK2023ÚLOHAvytvorenie video-reklamnej produkcieShare:
01

Zadanie

Dedoles nás oslovil s jasným cieľom: predstaviť ich produkty v rámci kampane, ktorá oslavuje príchod jari, farebnosť a radosť, pričom bolo dôležité osloviť rôznorodé publikum. Kampaň sa šírila výhradne online, s dôrazom na digitálne platformy, kde bola schopná zasiahnuť širokú cieľovú skupinu. Inšpiráciu sme našli v klasickom príbehu Alice v krajine zázrakov, ktorý sme modernizovali tak, aby odrážal hravú atmosféru Dedoles produktov.

Alica v našom príbehu vstupuje do svojho magického sveta spolu s Dedoles produktami, aby priniesla radosť a vykúzlila úsmev na tvári svojim priateľom. Veselé ponožky a ďalšie farebné produkty sa tak stali kľúčovými prvkami, ktoré vynikajú aj v tomto magickom svete. Týmto prístupom sme chceli zdôrazniť nielen jedinečnosť produktov Dedoles, ale aj ich schopnosť prinášať pozitívne emócie.

02Náš prístup

Naša práca začala detailným spracovaním koncepcie a výberom vizuálneho štýlu. Uistili sme sa, že každý aspekt kampane korešponduje so značkou Dedoles – od farebnosti, cez rekvizity, až po celkový dojem z videa. Vytvorili sme dynamickú a hravú scénografiu, ktorá podporila príbeh Alice a jej priateľov oslavujúcich príchod jari.

Video bolo natočené s dôrazom na detail a vizuálnu konzistenciu. Aby sme zabezpečili autentickosť každého záberu a udržali pozornosť diváka, spolupracovali sme s talentovanými tvorcami, ktorí rozumejú nielen technickej stránke produkcie, ale aj psychológii diváka.

Easter-Eggs_2-min
03

Výsledok

Výsledok kampane splnil naše očakávania a zaznamenal veľmi pozitívne ohlasy. Video s modernou interpretáciou príbehu Alice v krajine zázrakov sa stalo atraktívnou súčasťou jarnej Dedoles kampane, ktorá sa šírila výhradne prostredníctvom online platforiem, od sociálnych sietí až po digitálne reklamy.