Frango

Frango je slovenská sieť reštaurácií rýchleho občerstvenia, ktorá sa špecializuje na chutné a šťavnaté jedlá z kuracieho mäska. Vďaka spolupráci s nami získali úplne novú, originálnu vizuálnu identitu, ktorou táto sieť púta pozornosť ľudí vo foodcourte na nivách.

KLIENTFrangoROK2022ÚLOHABrand development, vizuálna identitaShare:
01

Úloha

  • Prvou našou úlohou bolo spracovať dôkladný prieskum trhu. Spolupracovať spolu s klientom pri definovaní jasných a konzistentných parametrov. Pomohli sme vytvoriť základnú smernicu a stratégiu pre posilnenie identity a rozpoznatelnosti.
  • Následne sme sa zamerali na vytvorenie jednotného komunikačného a vizuálneho štýlu značky. Pomocou nápaditej a originálnej vizuálnej identity a komunikačnej stratégii sme zaistili, aby bola značka konzistentná a atraktívna pre vybranú cieľovú skupinu.
  • Náš tím pracoval na kompletnej obnove vzhľadu a dojmu prevádzky. Zmenili sme design, logo a vizuálne prvky tak, aby lepšie reflektovali modernú estetiku a hodnoty, které sme chceli na trhu reprezentovať.
  • Našim cieľom bolo prostredníctvom analýzy trhu a konkurencie identifikovať najnovšie trendy a potreby zákazníkov. Na základe týchto poznatkov sme vykonali potrebné zmeny a modernáciu, aby značka Frango lepšie vyhovovala aktuálnym trhovým podmienkam.

02Náš výstup

Novopečená koncepcia

Pred samotným rebrandom sme vykonávali rozličné analýzy, ktoré nám napomohli v positioningu novej rebrandovanej značky. Nová koncepcia zahŕňala zmeny v produkte, jeho forme, zmeny komunikácie a vizuálnej identity. Všetko sme prispôsobili vybranej cieľovej skupine – mladí ľudia vo veku 16 – 25 rokov.

Moderný dizajn

Skupinu mladých zákazníkov nezaujmete jednoducho. V rámci dizajnu sme starostlivo vyberali farebnú škálu a vytvárali vizuál. Celkový brand development bol založený na dlhodobejšom skúmaní.

Logo

Nové logo, zobrazujúce “Cool Chicken”’ maskota, dodává obalu zábavný a charizmatický charakter. Naviac sme pridali štýlové stickery a ďalšie kreatívne detaily, ktoré robia z každého balenia malé umelecké dielo.

Packaging

Naše rebrandované fastfoodové menu je od teraz zabalené v novom, mladistvom a osviežujúcom obale, ktorý priam víta mladú generáciu Z. Živé a energické farby na obale okamžite priťahujú pozornosť hladného zákazníka a vytvárajú zážitok, ktorý odlišuje Frango od iných konvenčných fastfoodových reťazcov.

Výklad

Zrevidovali sme výklad, aby sme vytvorili prostredie, ktoré osloví potenciálnych mladých zákazníkov. Moderné a živé farby výkladu okamžite lákajú pozornosť. Okrem toho sme prostredie menu v kiosku dizajnovali tak, aby bolo čo nejjednodušie a najprehľadnejšie pri výbere jedál.