Hate-Free Zone

Islamská nadácia na Slovensku už viac ako 23 rokov buduje mosty porozumenia – jej členovia prepájajú a zbližujú cudzinecké a moslimské minority so slovenskou verejnosťou cez otvorený dialóg.

Oslovili nás s požiadavkou na tvorbu vizuálnej identity a celoslovenskej kampane Hate-Free Zone. Cieľom kampane je zmierňovanie nenávistných prejavov a negatívnych stereotypov.

KLIENTIslam onlineROK2022ÚLOHAreklamná kampaň, vizuálna identitaShare:
01

Úloha

Klient nás oslovil s jasnou úlohou: Vytvoriť komplexný branding, zahŕňajúci logo, farebnú paletu a ďalšie identifikačné prvky, a tiež navrhnúť a realizovať celoslovenskú kampaň s názvom Hate-Free Zone. Cieľom tejto kampane bolo aktívne prispievať k zmierňovaniu nenávistných prejavov a negatívnych stereotypov v našej spoločnosti.

02

Náš prístup

Počas našej spolupráce sme dôkladne analyzovali požiadavky klienta, tiež sme vykonávali dôkladný prieskum pre lepšie pochopenie kontextu a výziev, ktoré sa spájali s témou nenávisti a stereotypov. Na základe týchto poznatkov sme vytvorili komplexnú vizuálnu identitu, ktorá bude citlivá, no zároveň silná.

Reklamná kampaň

Celoslovenská kampaň Hate-Free Zone bola navrhnutá tak, aby oslovila čo najširšie publikum a podporila pozitívne zmeny v myslení a správaní. Naša práca zahŕňala tvorbu reklamného obsahu, mediálneho plánovania a monitorovania výsledkov.

Branding

Naše brandingové úsilie pozostávalo z vytvorenia loga, farebnej schémy, typografie a ďalších vizuálnych prvkov. Branding bol pre Islamskú nadáciu na Slovensku navrhnutý tak, aby bol silným vizuálnym nástrojom pre komunikačné ciele kampane a zároveň reflektoval hlboký záväzok k boji proti nenávisti a negatívnym stereotypom v našej spoločnosti.

20230827-hate-free-2 (1)-2